علی حسن زادهعلی حسن زادهعلی حسن زادهعلی حسن زاده

  • طراحی لوگو
  • موکاپ رایگان
  • آموزش
  • ریدیزاین
  • وبلاگ
  • تعرفه طراحی لوگو
  • درباره ما
  • تماس با ما
instagram
طراحی لوگو نوشیدنی
طراحی لوگو نوشیدنی
می 11, 2023
فرم بریف طراحی لوگو
فرم بریف طراحی لوگو
می 14, 2023
منتشر شده توسط ali on می 14, 2023
موضوعات
  • آموزش
  • طراحی لوگو
برچسب ها
ساخت برند شخصی / پرسونال برندینگ

ساخت برند شخصی / پرسونال برندینگ

در دنیای امروز که بسیاری از کارها در فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی صورت می گیرد یکی از مهمترین کارها برندسازی است و بهترین برند سازی، برندسازی شخصی می باشد که در تمامی کارها مخصوصاً فریلنسرها ، سخنرانان ، مربی ها و مشاورین و یا نویسندگان و… می تواند بسیار موثر باشد و ویژگی این برند شخصی این است که شما را در ذهن مخاطب تان ماندگارتر می کند و شما را از رقیب های تان متمایز می سازند

گام اول :

اولین گام برای ساخت یک برند شخصی این است که باید خود را از اساس و پایه بسازید و آنچه که هستید را معرفی کنید و یا قبل از معرفی خود ویژگی های خود را تقویت کنید تا در دراز مدت به برندتان آسیبی نرسد

گام دوم :

در گام دوم برای ساخت برند شخصی باید مخاطب خاص خود را پیدا کنید و سعی کنید که پاسخگویی نیاز و درخواست او باشید و در تولید محتوا پاسخگو به سوالات و درخواست او باشید تا در حیطه کاری خود موفق و مخاطب با شما ارتباطی بهتر برقرار کند و ماندگارتر در این عرصه بمانید و روز به روز رشد بیشتری داشته باشید و مخاطب تان را افزایش دهید و به همین سبب نیز اطلاعات تان را در عرصه کاری و خود را به نهایت برسانید

گام سوم :

گام سوم برای برندسازی این است که باید شما به مخاطبتان محصولی و یا خدمتی را ارائه دهید که خودتان تولید کننده آن هستید نه اینکه دلال و یا واسطه محصول دیگران باشد چون در صورت نقص در خدمت این موضوع به نام برند شما آسیب خواهد زد

گام چهارم :

چهارمین گام برای ساخت برند شخصی این است که برای خود یک وبسایت داشته باشید و محصولات و خدمات خود را در آن معرفی کنید و دائم او را به روز نگه دارید تنها راه معرفی برنده شما داشتن یک وب سایت می باشد و در کنار آن تبلیغات خود را در شبکه های اجتماعی هم نیز شروع کنید و آنها را به وب سایت خود لینک نمایید

گام پنجم :

مرحله پنجم که باید به آن توجه داشت این است که برای تولید محتوای خود یک استراتژی مشخص داشته باشید و طبق آن پیش بروید و آن را در وب سایت خود بارگذاری نموده و توسط شبکه‌های اجتماعی مخاطب خود را به وبسایت خود وصل کنید و آن محتوا را در اختیار او قرار دهید

گام ششم :

ششمین راهکار برای بهتر دیده شدن برند شخصی شما این است که در مصاحبه ها عمومی شرکت کرده و خود را در جلسات مجازی و حضوری نشان دهید و با وبلاگ نویسی های قوی در وب سایت خود این ارتباط را بیشتر کنید و حتی به صورت حضوری در شرکت‌هایی که به کار شما مرتبط هستند حضور پیدا کرده و با آنها مشارکت کنید و از خود ویدیو و عکس منتشر نمایید

ما به شما پیشنهاد می کنیم که همین حالا شروع کنید و برند شخصی خود را بسازید

لینک های مفید :
روش انتخاب نام برند
بریف طراحی لوگو
تعرفه طراحی لوگو
طراحی هویت بصری
طراحی برندبوک
کاربرد موکاپ در طراحی لوگو
طراحی لوگو با هوش مصنوعی
مراحل ساخت برند
بهترین نرم‌افزارهای طراحی لوگو
بهترین استودیو طراحی لوگو در مشهد

اشتراک گذاری
4
ali
ali

مطالب مرتبط

راهنمای کامل قیمت‌گذاری طراحی لوگو براساس تعرفه انجمن طراحان گرافیک ایران
می 6, 2025

راهنمای کامل قیمت‌گذاری طراحی لوگو براساس تعرفه انجمن طراحان گرافیک ایران


اطلاعات بیشتر
عصاره برند چیست و چرا اهمیت دارد؟
دسامبر 17, 2024

عصاره برند چیست و چرا اهمیت دارد؟


اطلاعات بیشتر
برندینگ در بازارهای جهانی: چالش‌ها و استراتژی‌های موفق برای ورود به بازارهای بین‌المللی
دسامبر 7, 2024

برندینگ در بازارهای جهانی


اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ساخته شده توسط تیم طراحی سایت آردیچ
instagram